Moduł przeznaczony dla szefów sprzedaży. Z modułu dowiesz się: Czy LinkedIn wypiera tradycyjne metody sprzedaży? Jakie aktywności podejmują handlowcy na LinkedIn? Jakie wskaźniki możesz monitorować i jakie cele możesz wyznaczyć
Medium - all
Strategia content marketing w social sellingu
Moduł przeznaczony dla marketingu. Z modułu dowiesz się: Jakie są główne założenia strategii content marketing w social sellingu? Dlaczego to ważne, żeby uwzględnić handlowców w przygotowaniach do budowania strategii? Dlaczego
Budowanie relacji na LinkedIn
Z modułu dowiesz się: Co daje budowanie relacji na LinkedIn? Jakie sytuacje na LinkedIn pomagają budować relacje? Jak dbać o relacje w kontekście publikowania treści? Jakie wiadomości prywatne mogą budować,
Budowanie sieci kontaktów na LinkedIn
Z modułu dowiesz się: Jakie są główne założenia budowania sieci kontaktów na LinkedIn? Jak działa wyszukiwarka podstawowa? Jak zapraszać do sieci kontaktów? Jakie sytuacje sprzyjają wysyłaniu zaproszeń? Jakie informacje można
Budowanie marki na LinkedIn
Z modułu dowiesz się: Czym jest marka osobista? Jakie treści budują markę na LinkedIn? Jak strategie komentowania pomagają budować markę na LinkedIn? Dlaczego to ważne, aby handlowcy byli częścią strategii