Expert - all
Włączenie marketingu do procesu sprzedaży
Z modułu dowiesz się: Czym są kampanie lead generation po stronie marketingu i jakie są sposoby generowania leadów Jakie mogą być przykłady wspólnych kampanii leadowych sprzedaży i marketingu? Ile leadów marketingowych może
Wspólne kampanie marketingu i sprzedaży
Z modułu dowiesz się: Czym są kampanie lead generation i jakie są sposoby generowania leadów Jaki content tworzyć, aby mógł zasilać kampanie lead generetion i social selling Jak podejść do
8 strategii nowoczesnej sprzedaży
Z modułu dowiesz się: Jak wykorzystać webinary w budowaniu marki osobistej i w procesie sprzedaży? Jak wykorzystać e-booki w budowaniu marki osobistej i w procesie sprzedaży? Jak wykorzystać LinkedIn w pierwszym etapie oraz jako wsparcie innych procesów? Jak wykorzystać
Leady marketingowe w social sellingu
Z modułu dowiesz się: Jakie są źródła leadów w social sellingu Czym różni się dokładnie lead sprzedażowy od leada marketingowego Jakie mogą być przykładowe definicje i parametry leadów marketingowych i
LinkedIn Sales Navigator
Z modułu dowiesz się: Czym jest Sales Navigator, dla kogo jest przeznaczony i jakie są pierwsze kroki pracy z narzędziem Jak działa wyszukiwarka osób w Sales Navigatorze Jak działa wyszukiwarka
Sharebee dla administratorów
Moduł dla administratorów Sharebee, z którego dowiesz się:1. Jak dodawać treści na platformie?2. Jak czytać dostępne statystyki dla administratorów?